Sabies que la vida sovint és fruit de casualitats curioses? Una d'aquestes casualitats va lligar la Laia Roig Bertran amb el món del vi i, desprès de passar pel grup Torres, actualment és cap de Comunicació i màrqueting de la DO Penedès, des d'on està iniciant projectes engrescadors com la internacionalització de la marca. Mare de l'Oriol i la Mariona, el paisatge i la terra li donen força, igual que Molins de Rei, la vila on va néixer i on participa de forma activa en espais socials com els diables del Camell o els Pastorets.
A l'entrevista, hem parlat de marca, de com ha evolucionat el món del màrqueting i de com liderar projectes des de la confiança. També ens hem preguntat perquè a Logronyo ningú demanaria res diferent a un Rioja i en canvi a Catalunya costa fer militància dels vins de la terra.
A la secció de #donesambhistòria hem recuperat la vida d'Anne Frank, una nena universal. El seu diari es va convertir en un testimoni commovedor de l'holocaust i el seu llegat perdura com a símbol d'esperança i resistència davant l'adversitat.
Finalment, ens ha recomanat el llibre "La trena" de Laetitia Colombani, on l'autora aborda les històries de tres dones que, nascudes en continents diferents, comparteixen unes idees i uns sentiments que les uneixen en un poderós anhel de llibertat.
Edita: Bego Floria.