Resuming podcast

PREÀMBUL.


L’Ajuntament de Molins de Rei va crear, al seu moment, una emissora municipal que començà a emetre regularment el
dia 13 de desembre de 1980. Mitjançant un acord del Ple de data 6 de febrer de 1981, s’aprovà el seu Reglament Intern,
que fou modificat segons que es va acordar en el Ple de data 11 de desembre de 1984.
Tot i que tant els objectius inicials com la forma d’operar de l’emissora s’han adaptat rigorosament, des de l’inici de les
emissions, a les més estrictes normes exigibles a una eina d’aquest tipus, democràtica, plural i respectuosa, les
darreres disposicions normatives sobre la matèria (en especial, la Llei 2/2000, de 4 de maig, del Consell de l’Audiovisual
de Catalunya, la Llei 22/2005, de 29 de desembre, de la comunicació audiovisual de Catalunya, i la Llei 11/2007, d’11
d’octubre, de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals) fan necessària l’adaptació formal de l’esmentat
Reglament a les esmentades disposicions legals, raó per la qual s’estableix el present REGLAMENT D’ORGANITZACIÓ
pel qual, un cop aprovat pel Ple de l’Ajuntament, es regirà RÀDIO MOLINS DE REI.


CAPÍTOL I.- DENOMINACIÓ, DOMICILI I OBJECTIUS.


Article 1. Denominació i domicili.

L’Ajuntament de Molins de Rei presta, mitjançant l’emissora denominada RÀDIO MOLINS DE REI, un servei públic de
radiodifusió. Té el seu domicili a les dependències ubicades al carrer Foment núm. 6 de Molins de Rei. No obstant això,
per acord del Ple, aquest domicili podrà ésser traslladat a qualsevol altre indret de la vila.

Article 2. Objectius.

1. Des de la seva creació, Ràdio Molins de Rei es va plantejar, i exerceix com a tal, la missió principal d’esdevenir un
servei públic de ràdio per a la ciutadania de Molins de Rei. L’aspiració de Ràdio Molins de Rei és mantenir la capacitat
per generar els seus propis continguts, que permetin oferir una programació estable i autònoma. Alhora, com a emissora
local, forma part de la Federació de Ràdios Locals de Catalunya i està integrada dins la Xarxa, plataforma multimèdia de
televisió, ràdio i continguts digitals al servei dels ajuntaments i entitats de proximitat d'arreu de Catalunya. En aquest
sentit, està oberta a establir les col·laboracions professionals amb aquestes entitats que permetin una millora del servei.


2. Els objectius bàsics de RÀDIO MOLINS DE REI es resumeixen com apareix a continuació:
a) Informar de manera àmplia, veraç, contrastada, imparcial, rigorosa, territorialment equilibrada i precisa sobre les
qüestions d’actualitat que afecten la comunitat molinenca, tot actuant amb respecte als drets dels usuaris, emprant en
tot moment un llenguatge no sexista i garantint la igualtat de tracte entre homes i dones. Aquesta informació ha de ser
plural, oberta, democràtica i progressista, per a la qual cosa l’emissora té oberts els seus micròfons a l’Equip de Govern
de l’Ajuntament i als grups polítics de l’oposició, com també a les institucions i associacions molinenques, siguin
esportives, recreatives, culturals o de qualsevol altre tipus, mentre respectin les normes necessàries per les quals es
regeix el funcionament de l’emissora. En aquest sentit, l’emissora col·laborarà, des dels seus micròfons, amb totes les
entitats vilatanes perquè puguin desenvolupar millor les seves tasques.
b) Pel que fa a la informació esmentada en el punt anterior, s’entén que ha de referir-se, especialment, als
esdeveniments polítics, socials, econòmics, científics i esportius que afectin fonamentalment Molins de Rei, com també
la seva història, tot preservant d’una manera especial la memòria històrica i els materials dels testimonis.
c) Aprofitar els avantatges d’aquest mitjà de comunicació massiu, per tal de contribuir, de manera decidida, a la
recuperació i normalització de la llengua pròpia i la cultura de Catalunya, i així esdevenir un vehicle vertebrador de
l’espai català de comunicació. El català serà, doncs, la llengua utilitzada normalment i preferentment per l’emissora, tant
pel que fa als diversos espais de la programació com en les seves comunicacions d’ordre intern.
d) Afavorir el coneixement i facilitar la relació i comprensió mútua amb les persones nouvingudes, per a la qual cosa
oferirà una informació respectuosa i acurada sobre la diversitat existent al país, tot reflectint-la en la programació, i,
alhora, contribuir a la cohesió de la societat catalana i a la democratització de la cultura.
e) Difondre continguts culturals de qualitat, com també tot allò que tingui a veure amb el coneixement i el saber en el
sentit més ampli, mentre contribueix a eixamplar l’accessibilitat en aquests àmbits, per a la qual cosa reservarà espais
destacats de la seva programació.
f) Fomentar la participació de tots els membres de la ciutadania molinenca que ho desitgin en les activitats radiofòniques
de l’emissora, intervenint en els espais radiofònics, ja sigui de forma directa o mitjançant suggeriments fets per millorar
la programació.
g) En les situacions d’emergència contemplades en la legislació sobre protecció civil, deure de col·laborar amb les
autoritats competents respecte a la divulgació d’informacions dirigides a la població i relacionades amb les esmentades
situacions, indicant en tots els casos l’autoritat que genera el comunicat.
h) D’acord amb els mitjans disponibles, tenir la màxima presència a les xarxes socials o nous canals i àmbits dins les
Tecnologies de la Informació i la Comunicació. En aquest sentit, les accions, actuacions i continguts de l’emissora en
aquests canals es regiran pels mateixos criteris que els de la seva emissió a la Freqüència Modulada.


CAPÍTOL II.- ESTRUCTURA INTERNA.


Article 3. Organització interna.

L’organització interna de l’emissora s’estructura de la manera següent:
a) Consell d’Administració
b) Consell de Direcció
c) responsable general de programació
d) responsable tècnic
e) col·laboradors.

Article 4. El Consell d’Administració.

1. El Consell d’Administració és l’òrgan de màxima responsabilitat de l’emissora i està format per l’alcalde de la vila, en
qualitat de president, més un regidor de cada grup municipal, a més a més del responsable general de programació, la
Direcció de Serveis d’Alcaldia i dos membres del Consell de Direcció, triats pel mateix Consell.
2. Correspon al Ple de l’Ajuntament, per una majoria qualificada de dos terços del nombre legal de membres de la
Corporació, aprovar el nomenament dels membres del Consell d’Administració amb la condició de regidors i de
membres del Consell de Direcció.
3. En cas de vacant sobrevinguda d’un membre del Consell d’Administració, s’ha de nomenar un nou vocal, de
conformitat amb allò que estableix el present article. El mandat d’aquest nou membre del Consell fineix en la data en
que ho hauria fet el vocal a qui substitueix.
4. El Consell d’Administració es reunirà anualment (preferentment abans que s’iniciï cada temporada normal de
programació, que s’entén de setembre a juliol), abans de l’inici de la campanya electoral de les eleccions municipals i
cada cop que s’estimi necessari, a proposta del president o de, com a mínim, quatre membres del mateix Consell. De
cada reunió del Consell d’Administració, n’aixecarà l’acta corresponent la persona que el mateix Consell determini, que
actuarà com a secretari/ària.
5. El Consell d’Administració té les funcions següents:
a) Aprovar, per a cada temporada, les línies bàsiques de programació de l’emissora, a proposta del Consell de Direcció.
b) Decidir qualsevol tipus de modificació de la programació per raons excepcionals, degudament motivades.
c) Demanar al Consell de Direcció tota mena d’informació sobre la programació general i, si escau, concreta.
d) Proposar al Ple de l’Ajuntament el nomenament del responsable general de programació.
e) Determinar, a proposta del responsable general de programació, el cessament de qualsevol col·laborador que
incompleixi manifestament aquest reglament i, en particular, el que en disposa l’article 2.
f) Aprovar, si escau, la memòria relativa a l’activitat de l’emissora que, cada any, haurà de presentar el responsable
general de programació.
g) Dirimir totes aquelles qüestions que, en relació amb l’aplicació d’aquest Reglament i, eventualment, de la legislació
general vigent sobre la matèria, puguin plantejar-se, segons que s’especifica en l’article 12 d’aquest Reglament.
6. El president del Consell d’Administració és el representant legal de l’emissora a tots els efectes i pot delegar aquesta
representació, per a casos concrets, en qui consideri adient. Generalment, i quan calgui, aquesta delegació recaurà en
el responsable general de programació, especialment en els casos en què es tracti d’establir i mantenir relacions de
RÀDIO MOLINS DE REI amb altres emissores municipals o institucions. Correspon al president del Consell
d’Administració la convocatòria de les reunions, ordinàries i extraordinàries que hagi de fer aquest Consell.


Article 5. El Consell de Direcció.

1. El Consell de Direcció estarà integrat pel responsable general de programació (que actuarà com a president), tots els
treballadors en plantilla, el responsable tècnic i tres col·laboradors de l’emissora, que seran escollits pel responsable de
programació.
2. El Consell de Direcció té com a finalitat principal la coordinació de les tasques dels col·laboradors de l’emissora, per
tal que se segueixin les línies bàsiques de la programació i els objectius establerts en l’article 2 d’aquest Reglament.
3. Tots els membres del Consell de Direcció tenen veu i vot a les reunions i, en cas d’empat, dirimirà el vot de qualitat
del president.
4. El Consell de Direcció es reunirà sempre que ho demanin dos dels seus membres, que hauran d’exposar clarament el
motiu de la seva sol·licitud. Les convocatòries per a les reunions seran fetes pel responsable general de programació i
s’aixecarà acta de cada una d’elles.
5. Les funcions bàsiques del Consell de Direcció són les següents:
a) Coordinar les tasques dels diferents col·laboradors de l’emissora i establir les línies de la programació concreta.
b) Fomentar la realització dels programes que es considerin adients, especialment per a la consecució dels objectius
establerts en l’article 2 d’aquest Reglament.
c) Considerar i acceptar, si escau, les propostes de programes que puguin fer els col·laboradors ja en actiu o interessats
a pertànyer a l’emissora, com també assessorar, en aquests casos, sobre eventuals modificacions que s’estimin
adequades per a l’emissió dels programes proposats.
d) Acceptar, si escau, la col·laboració, de tipus habitual, per part de qualsevol persona que estigui interessada a prendre
part activa en l’emissora.
e) Nomenar els dos membres del mateix Consell de Direcció que, juntament amb el responsable general de
programació, han de formar part del Consell d’Administració.
f) Amonestar o suspendre, temporalment, qualsevol col·laborador de l’emissora per raons excepcionals, que, en
qualsevol cas, hauran de ser degudament motivades i notificades per escrit a l’interessat.
g) Facilitar al Consell d’Administració tota la informació que sol·liciti, com també fer-li les corresponents propostes sobre
tota mena d’aspectes que tinguin relació amb l’emissora i, especialment, sobre la durada de la seva programació diària i
el cessament eventual, amb caràcter definitiu, dels col·laboradors que incompleixin manifestament aquest Reglament.
h) Resoldre les qüestions a què es refereix l’article 6 d’aquest Reglament.
i) Convocar sessions periòdiques obertes a tots els col·laboradors i al conjunt de la ciutadania per recollir els
suggeriments i/o propostes que es vulguin plantejar per millorar la programació i el servei de Ràdio Molins de Rei.
j) Convocar, anualment, una assemblea de col·laboradors per tal de fer balanç de temporada i poder fer aportacions de
cara a la construcció de la nova. Aquesta assemblea s’ha de convocar abans de finalitzar la temporada, als mesos de
maig o juny.


Article 6. El responsable general de programació.

1. El responsable general de programació és el responsable màxim intern de l’emissora. El seu nomenament correspon
al Ple de l’Ajuntament, a proposta del Consell d’Administració, amb el suggeriment previ del Consell de Direcció i el vot
favorable de la majoria qualificada dels dos terços dels membres.
2. Les seves funcions bàsiques són les següents:
a) Executar els acords del Consell d’Administració pel que fa a tots els aspectes.
b) Coordinar i supervisar les activitats de programació i emissió, com també les de tipus tècnic.
c) Establir i mantenir, per delegació del president del Consell d’Administració, les relacions exteriors de l’emissora amb
altres emissores municipals, organismes i institucions.
d) Garantir la llibertat d’expressió i el compliment del present Reglament i de qualsevol altra norma legal vigent, per part
de tothom que col·labori amb l’emissora.
e) Vetllar pel bon estat dels serveis i les dependències de l’emissora.
f) Redactar la memòria anual, que s’haurà de sotmetre a l’aprovació del Consell d’Administració.
g) Signar la correspondència de tràmit.
h) Convocar les reunions ordinàries i extraordinàries del Consell de Direcció.
i) Establir els contactes oportuns amb les persones que puguin proporcionar la seva col·laboració a l’emissora, ja sigui
amb caràcter permanent o esporàdic.
j) Prendre tota mena de determinacions de forma directa, quan circumstàncies especials i urgents ho facin necessari. En
aquests casos, haurà d’informar, immediatament, el president del Consell d’Administració, com també el Consell de
Direcció, en la primera reunió que aquest convoqui, a partir del moment en què es prengui la determinació.
k) Delegar en qualsevol altre membre del Consell de Direcció les funcions que consideri adients. En tot cas, aquesta
delegació haurà de tenir sempre caràcter excepcional i haurà de ser degudament argumentada.


Article 7. El responsable tècnic.

1. El responsable tècnic serà un/a treballador/a en plantilla, preferentment qui tingui més antiguitat o qui el Consell
d’Administració consideri oportú en votació i a petició del Consell de Direcció.
2. Les funcions del responsable tècnic seran les següents:
a) Auditar permanentment, juntament amb la resta del personal tècnic, l’estat del material de l’emissora i, quan calgui,
proposar-ne la reparació o substitució al responsable de programació.
b) Vetllar per tal que els col·laboradors i personal tècnic en nòmina facin un ús correcte del material tècnic i proposar, si
escau, les amonestacions pertinents al responsable de programació.
c) Formar, conjuntament amb la resta de personal tècnic en nòmina, els col·laboradors en l’ús del material tècnic
propietat de l’emissora.


Article 8. Els col·laboradors.

1. Són col·laboradors de RÀDIO MOLINS DE REI totes aquelles persones que, havent estat acceptades com a tals,
desenvolupen, dins l’emissora, una tasca determinada. La figura del col·laborador és altruista i sense compensació
econòmica de cap tipus.
2. Els col·laboradors adequaran la seva actuació, pel que fa a l’emissora, no solament al que disposa el present
Reglament, sinó als principis de la bona fe i l‘honestedat, raó per la qual no s’estableix cap casuística sancionadora, la
qual restarà, arribat el cas, a cura dels òrgans corresponents, segons que s’estableix en l’apartat 6 d’aquest mateix
article.
3. Els col·laboradors podran desenvolupar les tasques següents, amb l’autorització prèvia del responsable general de
programació:
a) Direcció i realització de programes.
b) Control tècnic.
c) Redacció i assessorament.
d) Serveis administratius.
e) Qualsevol altra que es consideri adient per a la bona marxa de l’emissora.
4. Els col·laboradors atendran la seva comesa amb la màxima cura. En particular, s’estableix el següent:
a) Els responsables d’un programa hauran de ser a les dependències de l’emissora (llevat de situacions excepcionals,
degudament justificades) un quart d’hora abans de l’hora prevista per a l’inici del programa de què es tracti i facilitar-ne
al control tècnic un breu guió o síntesi. Eventualment, poden proporcionar a l’equip tècnic, amb temps suficient, un
enregistrament del programa, a punt per ser emès.
b) La durada de cada programa serà la que s’hagi previst inicialment i se subjectarà a l’esquema de programació
previst.
c) Els responsables del control tècnic hauran de subjectar-se a l’horari de programació que tinguin assignat i prestaran
la col·laboració que els demani el responsable de cada programa que s’emeti.
5. Els col·laboradors de RÀDIO MOLINS DE REI tenen els drets següents:
a) Gaudir de llibertat per a la realització dels programes que tinguin assignats, en la forma que estimin més adient i
segons l’esquema bàsic aprovat al seu moment, i ajustant-se, òbviament, al que disposa el present Reglament.
b) Proposar, dins l’àrea a la qual estiguin adscrits, les millores, innovacions o modificacions que considerin adients per
millorar-ne el desenvolupament.
c) Proposar la celebració de reunions extraordinàries del Consell de Direcció, segons les normes de l’article 5.4.
6.En el supòsit eventual que s’hagués d’aplicar una sanció a un col·laborador de RÀDIO MOLINS DE REI (sanció que,
com a màxim, podrà representar cessar-lo en la seva activitat a l’emissora), haurà de ser motivada i comunicada per
escrit a l’interessat. Tota sanció podrà ser objecte de recurs, segons que s’estableix en l’article 6 i següents.
Independentment de la imposició eventual de sancions als col·laboradors, a causa de la infracció del que es disposa, en
general, en el present Reglament, l’Ajuntament es reserva el dret d’actuar legalment, per la via judicial que
correspongui, contra tothom que, directament o indirecta, causi un dany a les instal·lacions i/o el material de l’emissora,
com també un perjudici moral a la bona imatge del municipi, de l’Ajuntament i/o de l’emissora.


CAPÍTOL III.- NORMES GENERALS.

Article 9. Ús i cessió de les instal·lacions i patrimoni material.

1. Ràdio Molins de Rei compta amb unes instal·lacions i un patrimoni material tècnic, com també un important fons
sonor i bibliogràfic, susceptibles de ser cedits a persones físiques o jurídiques externes a l’equip de gestió de l’emissora.
2. Tant si es tracta dels mateixos col·laboradors de la Ràdio com de persones i/o entitats externes, l’ús o cessió d’aquest
patrimoni està sota la responsabilitat del personal tècnic de l’emissora, que serà qui estudiarà les peticions rebudes. El
responsable de programes, finalment, serà qui n’autoritzarà la cessió d’ús.


Article 10. Reunions.

1. El Consell de Direcció i el Consell d’Administració podran reunir-se en sessions ordinàries i extraordinàries. Les unes i
les altres seran convocades per escrit i s’hi especificarà l’ordre del dia, com també el lloc i l’hora en què es proposa de
fer.
2. Les sessions ordinàries es convocaran amb una antelació mínima de set dies, mentre que, en el cas de les
extraordinàries, serà suficient una antelació mínima d’un dia. En la mateixa convocatòria cursada amb aquest efecte, es
podrà establir una "segona convocatòria" en cas que a l’hora convinguda no hi hagués prou quòrum per iniciar la reunió
prevista (és a dir, la presència de la meitat més un dels membres convocats). Aquesta "segona convocatòria" s’entendrà
vàlidament efectuada, fins i tot si es preveu per a mitja hora més tard de l’hora inicialment fixada com a primera
convocatòria.
3. Es considerarà que, en segona convocatòria, hi haurà quòrum per a la celebració de les reunions del Consell de
Direcció i del Consell d’Administració sigui quin sigui el nombre de membres assistents, sempre que la convocatòria
hagi estat feta en la forma indicada en l’article anterior.


Article 11. Decisions dels òrgans col·legiats de l’emissora.

Les decisions de tots els òrgans col·legiats de l’emissora es prendran per majoria i s’entendrà que es dóna si s’obtenen
els vots favorables de la meitat més un dels membres assistents a la reunió. Com s’ha dit en els articles 4.2 i 5.3, en cas
d’empat, el vot del president de cada Consell gaudeix de la condició de vot de qualitat.


Article 12. Impugnacions dels acords dels òrgans col·legiats.

1. En el supòsit que qualsevol de les persones relacionades directament o indirecta amb l’emissora estimi que un acord
adoptat per qualsevol dels òrgans col·legiats de l’emissora és contrari als principis especificats en l’article 2 d’aquest
Reglament o a qualsevol altra matèria que hi queda regulada o, senzillament, que resulta contrari al dret, podrà
efectuar-hi una impugnació en contra en el termini màxim de 10 dies a comptar des de l’adopció de l’acord de què es
tracti. Aquesta impugnació, que s’haurà de fer per escrit, es presentarà davant del Consell d’Administració, si l’acord ha
estat pres pel mateix Consell d’Administració o pel Consell de Direcció, i davant del Consell de Direcció si l’acord ha
estat pres pel responsable general de programació.
2. La resolució de tota impugnació presentada s’haurà de comunicar a la persona o persones que l’hagin plantejada, en
el termini de dos mesos a comptar des del moment que s’hagi presentat. Es considerarà que la impugnació ha estat
tàcitament desestimada si l’esmentada comunicació no es produeix en el termini indicat.
3. Quan una impugnació hagi estat desestimada, expressament o tàcita, es podrà tornar a plantejar davant del Consell
d’Administració, en el cas que l’acord impugnat hagués estat pres pel Consell de Direcció, i davant de l’Ajuntament, en
el supòsit que la desestimació provingués del Consell d’Administració. Aquestes noves impugnacions s’hauran de
presentar en el termini màxim de 15 dies a comptar des del moment de la desestimació expressa o tàcita de la
impugnació originària. Contra les resolucions de l’Ajuntament, en última instància, quedarà oberta la via contenciosa
administrativa, en els termes establerts en la Llei 29/1998, de 13 de juliol.


Article 13. Finançament.

RÀDIO MOLINS DE REI es finança mitjançant els fons destinats amb aquest efecte per l’Ajuntament de la vila, que, com
s’indica en l’article següent, pot obtenir determinats ingressos de la contractació publicitària i/o del patrocini de
programes.
En tot cas, l’emissora té l’obligació de gestionar els seus recursos segons els principis d’eficàcia, eficiència,
transparència i sostenibilitat econòmica.

Article 14. Publicitat i patrocini.

1. L’emissora podrà emetre falques publicitàries. Aquestes falques es referiran preferentment a empreses i/o comerços
que tinguin relació amb Molins de Rei i l’import serà el que estableixi l’Ajuntament mitjançant les ordenances fiscals
aprovades amb aquest efecte, adequades, en qualsevol cas, als preus del mercat i sense que afecti, de cap manera, la
lliure competència.
2. Igualment, determinats programes poden ser objecte de patrocini per part d’empreses i/o comerços que tinguin
preferentment relació amb Molins de Rei. Aquest patrocini podrà ser el pagament de les quantitats establertes en les
ordenances fiscals abans esmentades o en l’oferiment de regals (mai en metàl·lic) als oïdors dels programes en qüestió.
No se’n podran beneficiar les persones implicades en la realització del programa patrocinat.

Article 15. Llibre d’estil.

La Resolució 612/VIII del Parlament de Catalunya, de data 11 de febrer de 2010, per la qual s’aprova el primer mandat
marc del sistema públic audiovisual, estableix que les emissores municipals han de disposar d’un llibre d’estil, entès
com a codi intern dels treballadors i col·laboradors, que dóna coherència a les fórmules expressives i les unifica amb
l’objectiu de dotar la programació i els altres serveis d’una imatge pròpia, original i coherent. En aquest sentit, com que
s’ha pogut treballar, des de fa ja un cert temps, emprant el que ha editat la Direcció de Comunicació de la Diputació de
Barcelona (Primera Edició - Dipòsit Legal B-14181-2009), amb el títol Llibre d’estil de COMRàdio – Manual de llengua
de les emissores municipals, i s’ha constatat que respon plenament a les exigències de RÀDIO MOLINS DE REI,
s’adopta com a propi, i s’entén que també s’adoptaran, en principi, les eventuals successives edicions que se’n puguin
fer en el futur.

Article 16. Freqüència.

RÀDIO MOLINS DE REI emet, en aquests moments, en la freqüència de 91.2 MHz. Aquesta freqüència pot ser
modificada d’acord amb les disposicions legals sobre la matèria.
CAPÍTOL IV.- MODIFICACIÓ DEL REGLAMENT.
Article 17. Casos en què procedirà fer-ne la modificació.
El present Reglament podrà ser modificat, amb l’aprovació prèvia del Consell d’Administració, en els casos següents:
a) Per imperatiu d’una disposició legal de rang superior.
b) En el cas de constitució d’un patronat específic.
c) A proposta de qualsevol dels òrgans de l’emissora, degudament motivada.

DISPOSICIONS TRANSITÒRIES

Primera. Ratificació dels actuals òrgans de govern.
En aprovar-se aquest Reglament, el Ple de l’Ajuntament ratifica la constitució del Consell d’Administració tal com apareix
en aquest document. Igualment ratifica el nomenament del responsable general de programació. Pel que fa a la resta
d’òrgans de l’emissora, resten igualment ratificats.
Segona. Renovació dels òrgans de govern de l’emissora.
Els membres del Consell de Direcció i del Consell d’Administració cessaran en els seus càrrecs quan se celebrin
eleccions municipals. Un cop constituït el nou consistori, es determinarà, en la forma prevista en el present Reglament,
la configuració de cada un dels esmentats òrgans. Mentrestant, el Consell de Direcció i el responsable general de
programació continuaran actuant de forma provisional, fins que es determini la nova configuració d’aquests òrgans.

DISPOSICIÓ FINAL.

Única. Entrada en vigor.
El present Reglament, una vegada aprovat definitivament pel Ple de l’Ajuntament, entrarà en vigor, transcorreguts 15
dies hàbils des de la publicació del text íntegre en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona.


Molins de Rei, 22 de març de 2013


L’alcalde, Xavi Paz Penche

 

document en pdf