Resuming podcast

9 de Setembre de 2021 a les 12:09

Nou impuls al comerç amb una campanya que anima a comprar a la vila

Compartir

L’Ajuntament presenta la campanya FES UN OK al comerç local amb tres cares conegudes dels mitjans de comunicació 

 

El govern municipal i els representants del Botmol i el Mercat municipal han presentat aquesta nova acció dins de la campanya  #amolinsmillor que es va començar el maig passat, en el context de pandèmia, per promocionar el comerç i la restauració locals. La intenció ara és reforçar el missatge i que la població continuï fent les seves compres aquí. La campanya comença dilluns 13 de setembre, la protagonitzen tres persones conegudes a nivell mediàtic i que viuen al municipi, que són la meteoròloga molinenca Mònica Usart (RAC1) i els periodistes Xavi Díaz (TVE) i Elisenda Carod (TV3 i Catalunya Ràdio). Aquesta campanya comunicativa es visualitzarà, bàsicament, amb banderoles als carrers, la distribució de la imatge a les botigues i als busos interurbans, i la difusió a la premsa local i a les xarxes socials. Sota el lema FES UN OK es vol incentivar que es consumeixi als comerços, al mercat i als bars i restaurants de la vila.  

Una de les imatges de la campanya, amb el periodista Xavi Díaz

La meteoròloga Mònica Usart també s'ha sumat a la campanya de promoció 

 

La intenció del govern és que hi hagi una campanya global i permanent de promoció del comerç, que s'estableixi un fil conductor que incentivi que la població local i forània compri i consumeixi al municipi. Durant els propers mesos hi haurà altres accions com, per exemple, el Black Friday o la campanya de Nadal. També es presentarà la nova imatge del Botmol i la millora de l’equipament del Mercat municipal. L’Ajuntament també es marca com a objectiu treballar perquè els locals buits es reobrin i s’hi estableixin comerços nous per dinamitzar la vila. Durant la presentació de la campanya, el president de l'associació de venedors del Mercat municipal, Xavier Sadurní,  i la presidenta de la Unió de botiguer, Mireia Sellarès, van manifestar la necessitat de continuar potenciant l’oferta comercial, dins i fora de la vila.

 

 

 Representants del govern municipal, del Mercat i del Botmol han presentat la nova campanya

 

Canvis d’imatge al Botmol

El Botmol, que s’ha renovat el novembre passat vol que la junta sigui més participativa i que comuniqui més les activitats que organitza. Els canvis començaran a veure’s les properes setmanes. Des del Bot mol s’ha avançat que properament presentaran canvis d'imatge amb un nou logo i una renovació de les xarxes socials i el web. També volen fomentar la participació dels compradors i que interactuin amb ells a través del web i de les xarxes per tal que els diguin el que els agrada i el que troben a faltar al comerç de la vila. Per la festa major celebren els 40 anys del concurs d’apardors i faran una proposta especial per promocionar-lo.