3 de Desembre de 2020 a les 9:17
"Viu el Nadal a Molins de Rei" és el lema de la campanya que tira endavant l’Ajuntament, en col.laboració amb el Botmol i l'Associació de Venedors del Mercat. Una programació que pot variar en funció de l’evolució de la pandèmia i de les restriccions que pugui establir el Procicat, però que vol normalitzar la situació i fer atractiu i còmode el municipi com a centre de comerç, de restauració i d’activitat cultural durant les festes de Nadal.
El regidor de comerç, Pep Puiggarí, va explicar la intenció que tenen
Seran activitats descentralitzades i es duran a terme a places dels diferents barris de la vila i hi haurà actes presencials i d’altres a distància, on-line. L'Ajuntament ha destinat a aquesta campanya 100.000 euros, que inclouen la compra del nou enllumenat dels carrers, la seva instal·lació i les activitats.
Cartell que anuncia la campanya de Nadal
Entre les activitats previstes hi haurà espais on s'escoltarà música clàssica durant tot el desembre, a diverses places; també es durà a terme un any més la Fira de Nadal en què els comerços instal.laran una parada al carrer, davant del seu establiment; també es preveu fer el tradicional caga Tió infantil; tallers infantils als locals de les Associacions de Veïns, i el trenet del Botmol. En total seran trenta activitats que es faran en deu espais diferents. La cavalcada i totes les activitats vinculades a l’arribada dels Reis encara no s’han pogut contretar perquè s’està a l’espera que el Procicat estableixi les mesures.
S’editarà un programa i també es publicaran els actes,i els possibles canvis o cancel.lacions que hi pugui haver, al web de l’ajuntament i a les xarxes socials, facebook, twitter i instagram.